Är jag konstig eller?

Tänk att vara bäbis i gen. Skulle va la va kul eller? Nej jag vill vara stor och stark. Nej jag vill vara bäbis eller kanske till och med vuxen. Eller nej. Nu har jag bestämt mig. När jag ska bli stor ska jag ehh. Åka in i en toa och komma till doktor mugg. Eller så länge orkar jag inte vänta. Hörni jag har fått en supper i de. Jag ska..... Göra det nuuuu. Ja undra om toa vattnet är gott men om det är massa bajs där får la jag slika upp det. Om ni behöver hjälp fråga mig jag kan gjärna göra det oss dig..
Haha lite Random!!!
Är jag lite konstig eller? 
Svar: Nja lite så kanske 
Ursäkta kaksa dig inte 

Ehh jag hefter som inlägget var jag lite konstigt så blev det la en konstig bild 
XOXO!!!

/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack detsamma :) Haft en bra dag?

2011-12-22 @ 05:00:36
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0