Chatta !! Är ju alltid bra ;)

haha fin header du hade
Nathalie Jarefjäll
Haha tack ! din med !
Estelle Mattiasson
Estelle Mattiasson
Fin blogg
Nathalie Jarefjäll
kolla den nu la precis ut en inlägg !
Estelle Mattiasson
oki
Nathalie Jarefjäll
Det e såhäääääääär skönt att vi inte e ovänner längre !
Estelle Mattiasson
Jaaa jag holler meeeeeed
Nathalie Jarefjäll
Asså jag ville inte skriva allt på bloggen om sports camp med det finns ju mycket mer men jag länktar så himmla mycket !
Vi kommer nog ha as kul !
Estelle Mattiasson
Ja asså sport camp kommer bli så kul..
Nathalie Jarefjäll
Men så långt e det inte.. okej joo det e de men endå !
Estelle Mattiasson
Ja haha..
Nathalie Jarefjäll
Men ska vi spela in skivor där ?
Estelle Mattiasson
Ja klart
Nathalie Jarefjäll
Men det kommer bli kuul att träffa kändisar ! _D
*
Estelle Mattiasson
Jao!!
Nathalie Jarefjäll
Men jag tror att 2012 kommer bli ett bra år tror inte du det ?
Estelle Mattiasson
Jao!
Nathalie Jarefjäll
13:23
Snart börjar gf !
Men vi försöker gö vårt bästa på gf så blir vi bra till sports camp !
Klart vi ska!! :D

Jag älskar dig!!
/E

Kommentarer
Postat av: Nathalie<33

Naw, gullig ?Jaaaaaa klart ! Loveu to! <33 ;)

2011-12-30 @ 15:23:52
URL: http://naathalieee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0