Hejdå 2011 Hej 2012

Tänk att året är snart slut. Just detta året 2011 har jag gått i genom många saker i livet.

Det har hänt många skit saker många awesome saker, Bästis saker, Hårda saker, Kärlek.

Men 2012 ska det bli mycket mer! Jag kommer bli 12 Jag kommer träffa mer vänner. Och sport camp.

Med en vän som har betyt väldigt mycker för mig 2011. Du vet vem du är! Just denna personen har jag

gått i genom otroligt mycket! Jag har nog aldrig haft en vän som har betyt så ***** mycket för mig.

Vi har bråkat, vi har varit bästisar, vi har skaffat bloggar, vi har varit i stenungsund nästan varje vecka.

Åå jag kommer så väll i håg när vi var på liseberg. Gör du?

Men nu 2012 alla mina läsare ska få komma med detta året i min blogg. Ja om man tar en tit på min

blogg för ungefär ett år sedan.


Då såg det utt så här.

Min blogg har förändras jag har förendras mycket i mitt liv har förendras.

Där i mars hade jag kanske bara 15 läsare. Nu har jag ju 40-50. Min blogg har blivit störe jag har blivit störe.

Nästan allt!

Här kommer en bild på mig för ett år sedan.


Här är en bild på mig 2011.


Ser ni någon skilnad. Kanske inte på utsidan men på insidan har jag förendras.

Jag kommer sakna 2011 hur mycket som hälst. Hur mycket som hälst!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0