(RUBRIK)

Bara så att ni vet I hate Rubriker!!
Ni får ursäkta mig bara det har varit väldigt dålig bloggning asså!
Eller hur!
Men jag ska lova er att jag bloggar mycket i morgon!
Tror jag iaf! 
Aja. Jag har rätt mycket bilder på saker jag har shoppat nu denna veckan.
Bilderna slinker nog in här på bloggen i mon. Så håll utskik!
I morgon ska jag städa! Tråkit!
Men iaf 11 i dag åkte Mathilda hem. Sedan typ rästen av dan har jag varit med Anna.
Ja vi gjorde lite allt. Hehe
På lördag är det nyårs afton 

Men här kommer iaf lite flumiga bilder!! 


Haha jag kastar min mobil typ!!

Kom så ska jag äta upp era mobiler!!
Ni!! Nej tack
Okej då jag som var så hungrig 

Ja bilderna var ju inte deräkt dom bästa då men!!
Bye Bye!!
/E


Kommentarer
Postat av: Clara

Shiit, vad fin design! :) Kika gärna in på min blogg, handlar om hästar (främst min medryttarponny), mode, design, foto & en massa tips som passar både dig & våra fyrbenta vänner!

2011-12-29 @ 20:17:03
URL: http://allaboutmeclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0