Hatar rubriker men läs tecksten;) Den är rätt lång men läs endå..;)


Hej Hej!!! Jag har inte bloggat på ett tag som ni kanske har merkt!!! Hehe men men IAF så har jag varit oss min mormor och morfar... Det har vell varit rätt så skojj!!! Men det är därför jag inte bloggat. Men vi har varit i falkenberg och skaetat..:) Det var jätte kul;). Och vi har varit på busfabriken Hehe men men... Mormor och morfar har inget internet så det har varit rätt trök... Men jag och Felix gick runt och letade internet... Vi hittade typ alldrig nått men sen gjorde vi det så nu siter jag på en lekplats och bloggar;) Men jag har inte så mycket mer och seja...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud var fin du e ;)

2011-07-10 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0