Gud vad jobbig den var Haha :D

Datorn: Hej! Vem är du?

Du: Varför undrar du?

Datorn: Därför att jag vill det.

Du: Ok

Datorn: Japp.

Du: aa

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Varf

Datorn: Vad gillar du att göra?

Du: många saker

Datorn: Får jag ställa en fråga?

Du: vad?

Datorn: Jag vet inte.

Du: aa men häregud!

Datorn: Jaha.

Du: ?

Datorn: Får jag ställa en fråga?

Du: Neeeeej

Datorn: Gissa vilket tal jag tänker på.

Du: 3

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 10

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 7

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: k

Datorn: Vad har du gjort i dag?

Du: Hejdå

Datorn: Vart ska du?

Du: Ditt du inte ska

Datorn: Varför inte?

Du: för att .... Hejdå

Datorn: Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0