My day....

Som ni vet har jag ju varit på torp när vi var klara så satt vi i bilden och skulle åka till farmor och att lunch där. På vägen var det blä väder fy asså... Men det var mysigt iaf.
Sen rästen av dan har jag tränat jag sprang på löpbandet i 20 minuter. Sen tog jag mig ett varmt bad och tväta håret och sådär. Jag har smört in mig, haft ansiktsmas och sprutat på mig body splash.
Som ni vet har jag ju varit på torp när vi var klara så satt vi i bilden och skulle åka till farmor och att lunch där. På vägen var det blä väder fy asså... Men det var mysigt iaf.

Sen rästen av dan har jag tränat jag sprang på löpbandet i 20 minuter. Sen tog jag mig ett varmt bad och tväta håret och sådär. Jag har smört in mig, haft ansiktsmas och sprutat på mig body splash.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0