Kan ni komma på några bra förslag som ni vill att jag bloggar om?? :)

Nu har jag ju börjat med bloggen odenkligt i gen, nu menar jag det! På sommarlovet var det ingen bloggning därför jag ville inte sitta vid datorn/ mobilen på fritiden när man kunde bada / sola osv. Det fans liksom inte!! Sen har jag faktiskt saknat och blogga så det blir lite extra kul nu :) Därför kommer jag som sakt att bomba med inlägg. Det kan bli lite tråkigt med bara en rubrik och en bild men jag ska blogga långa inlägg med många bilder i stället ;) Självklart så kommer jag som sakt då bomba med det där en rubrik och en bild. Det är ju bättre en inget hehe ;) man kan ju inte sitta och skriva långa inlägg i skolan!!

Men det skulle vara snällt om ni typ kunde kommentera vad ni tycker jag skulle skriva långa inlägg om?? :)


Kommentarer
Postat av: Filippa

Blogga om mycket sport!! :)

2012-08-22 @ 19:08:15
URL: http://Filleslife.devote.se
Postat av: Lisa

Om dagarna och roliga och tråkiga saker :) :) :p

2012-08-22 @ 20:26:29
Postat av: selma

Gymnastik<3

2012-08-25 @ 09:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0