Gott nytt år :)

Timmarna tikar, om bara några timmar så är det 2012 slut och 2013 börjar.

2012 har varit ett toppen år för mig 👍 jag har träffat jätte mycket nya vänner, sommaren var grym, har ändrats som person osv. Detta året har gått så himla snabbt ju hehe.

Nya upplevelser har hänt, det bästa var nog sports camp. Det är något av det bästa jag har varit på i hela mitt liv seriöst. Jag kommer aldrig glömma det NEVER känslan när man kom dit är helt obeskrivlig att förklara. Men så sjukt kul hade jag. Man träffade vänner för livet verkligen. ❤

Nu taggar jag 2013, kommer nog inte ha något nyårs löfte men jag tänker förbättra mig själv som person och förbättra såna saker man inte har gjort så bra 2012.

Gott nytt år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0