Dagen/ gårdagen

Hay Hay bloggen :) Sorry att det har varit så dålig uppdratering men jag har inte hunit eller haft tid, så det har inte blivit så helt enkelt.. Jag har ju varit hos mormor och morfar som ni vet, jag har åkt längdskider, åkt skriskor osv osv.. Men jag har varit helt död utan min dator, aj jobbigt ju :( BUUUUHH

Men i dag så kom jag ju hem.. Jag, Felix, Alexander och mamma har åkt skider i alebaken :) Wiiie det var as kul har inte åkt på ett år så det var supper skoj. Det kommer komma bilder jag lovar ;)

Your image is loading...

/E

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fråge Stund i bloggen, kika gärna in :)

2012-02-16 @ 19:37:12
URL: http://sofiesmode.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0