Söt tjej med söt blogg

Japp nu ska man till Wilma, jag skulle bara hem och fiksa lite saker nu efter skolan. Men nu ska jag dra mig up till Wilma, vi ska inte göra så mycket hitta fina kläder, måla naglarna, man måste ju vara lite fin nu när man ska på pizzeria ;) Nej skoja bara, men vi gör det ju för att det är kul. 

photo edited for free at www.pizap.com

Jo just det, jag tycker faktist att ni ska trycka här för det är en tjej som holler på att ta bort sin blogg och den är väldigt bra, + så tycker hon att det inte är så kul med lite blogg läsare så kolla den ;)

/E

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Tack så mycket! :)

2012-02-23 @ 16:05:58
URL: http://ww.juliaengelbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0