Bloggen!!

Hello Jag har fått sjukt många fråger om varför jag har bloggen hur skaffade jag den och lalala..

Min blogg bygdes nu! Nu Nu Nu.
Det låter ju konstigt men så är det. Min blogg skapades nu.. Dom närmsta månaderna!!

Innan hade jag inte alls mycket bloggläsare!! Då menar jag värkligen inte mycket alls...

Min blogg bygdes av er. Mina bloggläsare! Min blogg har utvklas. Mycket!! Om ni går tillbaka för ungefär ett år sedan i bloggen så ser ni att det har utväklas mycket..

Liksom 5 inlägg på en månad!!

Jag vill bara att ni ska veta att det är ju ni som byger min blogg på ett sätt med..

Som jag är det sjukt bra att läsa en annans blogg. Man kan bara blogga lätare då!

Det går i alla fal bätre för mig..
;-)

Jag försöker värkligen jobba med mina blogginlägg nu! Jobba!

Liksom jag skriver inte längre (Hej i dag ska jag till skolan hejdå)

Ni fattar va! Ni som har blogg jobba med den! Inget svårt.. Tar bara mer tid!

Mitt längsta blogginläg jag gjort tog drykt en halv timma! Långt!

Det är många som säjer att min blogg är i huvudtagt löjlig!

Men k bry liksom.. (Bara för jag inte säger k bry men det blev så endå)



/E


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-3.html#comment

2012-01-08 @ 12:52:02
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0