Ej hemma långt borta!!

Hello  Ledsen för dålig
uppdatering!! I morgon ska jag till Farmor! Jag ska vara där tills på Onsdag!

Sedan när man kommer hem ska man chilla i en timme, Sedan paka!

Joo jag och Mamma och Felix and Sander ska till Mormor och Morfar.

Innan däss så ska vi träffa några kompisar som bor rätt nära Mormor och Morfar!

(Mammas gamla klasskompis)

Hon har iaf 2 barn! En tjej som är 2 månader äldre en mig! Och en Kille som är lika gammal som Felix!

Det kommer säkert inte bil alls mycket bloggning denna veckan! Eftersom jag ska vara borta så mycket..

Men nåt inlägg kommer det bil! Från Mobilen iaf!

Nu ska väll jag paka tills i morgon. Sedan vet jag Nooot!!



Eftersom det inte kommer så många inlägg så bjuder jag på lite
bilder!! 

Jaja här kommer lite Fail bilder.. 






Det var lite bilder där! Kommer nog mer i morgon! Om jag hinner!!

Ha det Bäst!! 

/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0