Facebook!!

hej världens sötaste tjej♥
Estelle Mattiasson
20:14
Du är
Wilma Longboard Berntsson
HAHA nej du ... vad gör du då ?
Estelle Mattiasson
Nej jag är inne på Facebook och sådär själv?
Wilma Longboard Berntsson
ja samma här .... jag kanske ska till lek o bus landet på onsdag för då ee det studie dag ... och jag får kanske ta med mig en kompis men du kanske kan hänga med då ... om du inte har ngt för dig men bara kanske
Estelle Mattiasson
Ja visst det går säkert bra Vi kan ju se
Det skulle vara jätte kul
Wilma Longboard Berntsson
aa !!
Man måste ju bara säja att Wilma har en såhhhäääääär fin Facebooks bild!! :D

Kolla detta :D

Haha!! 

/E

Kommentarer
Postat av: Wilma

hahahahahahhahahah .... ja det va ett jävla tjafs där ja ;)

2012-01-13 @ 21:47:57
URL: http://Har ingen blogg
Postat av: camilla

spana in min blogg!

2012-01-14 @ 08:35:43
URL: http://camillasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0