Sports camp!

Tänkte beräta om min underbara vecka på sports camp :D Jag kom hem för en vecka sedan nu. Men jag har haft det så grymt kul så det finns inte. Träningar varje dag 2 pass, 6 timmar varje dag snacka om nice ;) I vart fall för mig. Har lärt mig så himla mycket. Dubbel volt, tripel volt fast med pass = hjälp, rundat flickis, bakotvolt på trampolin, pik strekt, vanlig strek, halv skruv, osv, väldigt mycket i vart fall.
 
Har träffat så otroligt mycket vänner. Har haft så himla kul i hop med dom. Vi sov 30 st i ett rum vilket var sjukt mysigt <3 Låg och snacka på kvälarna och hade det supper. Vart på at, varje dag med dom och haft det supper mysigt, på at finns det massa roliga saker man kan hita på på frididen. 
 
På fredagen vart det disco och jag hade det supper kul, bästa discot jag har varit på. Dansade som bara den och allt gick så snapt, träfade på friends från andra sporter och dansade loss med killar som man träfade där. Man hoppade och det var riktig dunka dunka musik där inne. 
 
Kan inte beskriva hur kul jag har haft, det finns så mycket jag inte kan förklara så obeskrivligt. Å häre gud en av den bästa veckan i hela mitt liv. 
 
 
 
 
En vecka jag aldrig kommer att glöma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0