Orkade inte

Godmorgon! :)
I dag ska jag till mamma för att pappa är bortrest. I går kväll sat jag och kolla på the vioce sverige, rätt person som van tycker jag, aja där efter orkade jag inte blogga för jag var dö tröt :P
Men i dag tänkte jag svara på frågorna i från frågestunden. Så ni får passa på att fråga fram till klockan 1 för då asslutas den.
Godmorgon!
I dag ska jag till mamma för att pappa är bortrest. I går kväll sat jag och kolla på the vioce sverige, rätt person som van tycker jag, aja där efter orkade jag inte blogga för jag var dö tröt

Men i dag tänkte jag svara på frågorna i från frågestunden. Så ni får passa på att fråga fram till klockan 1 för då asslutas den.
/E

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att du komenterade på min blogg! Älskar komentarer vettu!!

Jätte fin och bra blogg iallafall!

Ha en bra dag kram Amanda! :)

2012-03-24 @ 17:43:49
URL: http://amandabryngelssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0