Helgen osv

Jag måste börja blogga mer, men nej. Det är liksom inte min gräj längre. Ni har säkert sätt lite små tisel om det i föra inlägget med, men tyvär kommer det bli så här, har ingen blogglust längre... Aja ska iaf beräta lite om min helg.

Jag har varit ute med båten fredag till söndag och det har varit så jäkla nice vet du ;) Jag har badat typ 50 gånger bara på helgen, så underbart asså. Det varmaste i vattnet när jag var ute med båten var 19 grader fata vad skönt, sommaren är här!!!! :D Vi gjorde iaf massa kul. A sen satt vi ju och kollade på eurovision song contest som Loreen van! :)

Sen i går var jag nere vid havet med Nathalie vid 8 tiden och badade, å vad varmt det är :D

MMS 2012-05-01


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0