Söt bloggläsare

Å vad jag blir glad, fick ett jätte fint mail av en bloggläsare :) Vill ni se? Det får ni iaf ;)

Hej Estelle!

Jag är en bloggläsare till dig och har följt din blogg i några månader nu. Det gick till att jag satt i mitt klassrum vi hade i jäntligen rast men så var en klass kambrat till mig inne på din blogg och jag klickade jenast in. Och så ser jag var du skriver om tycker allt är jätte bra så jag fortsate läsa den. Och nu läser jag den vaje dag. Det är värkligen supper. Och en utav mina högsta önskningar är att få träffa dig <3
Ha det så bra!!! Kan inte du kolla min blogg det heter amandasfoto.blogg.se
Kram Amanda.

Gulit va :) Blev så himla glad!!
Tummen up på såna bloggläsare. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0