Tillbaka på bloggen! ;)

Tjenare ;) Tänkte börja blogga här nu igen ;) haft lite blogg uppehåll nu kan man ju säga. Lovet är iaf slut nu suck 👎 :( aja på lovet var jag iaf i Norge med pappa och åkte skidor. När jag kom hem från Norge så åkte jag upp till Falköping och var där resten av veckan. Åkte skidor och snowboard där med och så var jag med lite kompisar och så där i från. Ja så det var typ mitt lov. Nu är de ny start i skolan i gen men de är la bara och köra.

I morgon tänkte jag iaf göra en video på vad jag har shoppat de två senaste veckorna, för de är några dom frågade om de. Så yes. Nu kör vi bloggen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaaaa!!! 😃😃👍👍❤❤

2013-02-20 @ 18:17:20
Postat av: Hanna

jättefin blogg :D

2013-03-22 @ 16:28:29
URL: http://gymnastics4ever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0