Asså seriöst!!

Asså jag blir så ledsen. Det är en som härmar mig. Typ hella tiden. Nu med naglarna och massa. Och så säjer hon att det är jag som härmar henne. Så sjukt dåligt asså. Det är ju *** inget kul att ha bloggen om det är så. Jag blir bara så ledsen den här personen har svikt mig så många gånger. Och jag hatar det. Du vill väll ha allt bäst och så. Men ockej. Ta dina egna saker då och sluta härma mig. Du kommer säkert härma mig med detta med. Men gör så men det blir inte kul för någon att holla på att härma för då har man ju inget sen. Det är bara så störande. Snälla sluta jag får jag får ju *** snart damp! SLUTA!!
/E

Kommentarer
Postat av: Zanna

Det är Nathalie va?

2011-12-12 @ 14:46:09
Postat av: Estelle

Det behöver väll du inte veta eller!! Det är bara taskit att jag ska säja vem det är. Den personen skulle säkert bli jätte ledsen!!!

Ps vem e du???

2011-12-12 @ 14:52:53
URL: http://estellemattiasson.blogg.se/
Postat av: Zanna

Jag är zanna!!

2011-12-12 @ 15:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0