Om mig!!

Om du har vänner så ska du aldrig svika dom. Det är nästan helt självklart att man inte ska svika någon. Men det är ju rätt svårt för dom flästa folken jag känner. Om du vill ha en vän och har svikt den tillräkligt mång gånger till slut har du ju inga. Vänner är det finaste och bästa man kan ha. Det är säriöst det. Ja förutom familj och så då. Men om man inte har vänner då blir ju livet faktist rätt tuft. Jag läste en bok en gång och den hanlade pricis som det här.
Tänk och inte ha vänner (Hämskt ju) Tänk att vara mobbad av någon. Det är ju såna som är mobbade stackars dom.
Det finns ingen vän jag känner som jag kan lita på. Jo en fins det. Men då ska man kunna beräta hämlisar för det och det inte berätar något. Det är så dåligt när någon gör så.
Bäretar för någon annan. T.e.x som att bäreta vem den andra är kär i. Så otroligt dåligt asså.
Jag har varit med om sån sjukt många gånger. Om det är någon av dina kompisar som säjer. Säj inte det är men den personen är kär i den. Gå bara där i från. Men om man satanar kvar och lyssnar så är man prisci lika dum som den
andra. Bara så att ni vet. Spara dina vänner svik dom aldrig.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0