Dagens outfit osv!!

Hello! Tog halv 1 bussen hem för att jag är sjuk som ja sa förut, inte då sjuk så att man smitar men a. Jag åkte hemifrån vid 9 så jag fick allt lite sovmorgon ;) Vi åkte till sjukhuset och tog massa blod prover och kolla min alergiska hy, kolla halsen och då blodprover Bllläää!! Så äkligt. Jag svima nästan efter blodproverna jag vet inte det var typ något med den där sprutan..
Jag kom till skolan vid 10 tiden, och då var det engelska prov så jag han med det! Vi åt lunch det var tackos i dag och jag kunde inte äta eftersom jag har ett virus i halsen :( Så jag fick ta med hemifrån en drikyogurt. Så stak jag då vid halv 1.

Bild på dagens outfit med. Tröja Lindex, byxor ginatricot!


Kommentarer
Postat av: Felicia

hej hur gör man såna bilder?

2012-06-09 @ 14:34:48
URL: http://feliciae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0