Helgen osv

Å vad uppdrateringen har varit sämst ,men helt säriöst har jag faktist inte orkat med bloggen. Har haft match på match osv med match. Så har inte häller haft tid till att blogga sorry för det. :thumbdown:

* Fredagen spelade vi en match som vi förlorade, alla hade tankar på att vi skulle till Liseberg så ingen fokoserade någonting. Sedan vart de då Liseberg som var as kul :D

* Lördag spelade vi tre matcher och van en och förlorade två. Vi gick och la oss tidigt i säng, runt 10 tiden. Men vi körde lite mysiga lekar på kvällen.

* Söndag gick vi up vid 6, åt frukost och körde match som vi van så vi gick vidare :D Men sissta matchen gick inte lika bra så vi förlorade och åkte hem.

Sedan här hemma har jag varit ute och så har jag ju frächat till mig jätte mycket i dag! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du att du är snygg eller din jävla spinkis!!??

2012-05-31 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0