Orgentering...

Hatar jag nu... Jag och några av my friends var ute och orgentera, gick vilse och frös som f*n.. Hungriga också eftersom det var ingen av oss som hade ätit frukost. Vi vart borta i nästan 3 timmar så vi har knappt varit i skolan någonting i dag :( På ett sätt är det rätt skönt, men nej inte denna gången, i dag var det kast. När vi var vilse gick vi runt i sirklar all time helt särijöst, klantar, men f*n var vi vart räda! , just d, det kom ju några men gud vad dom hjälpte oss.. Nej men det var skräkande att vara i en skog helt själva. När vi hitade hem gick vi iaf till mig och byte om till rena kläder och duscha. Ursch mina föter vart ju också blå/ lila eftersom dom var så kalla... Oj oj. Det vart inte det som var det dåligaste med dagen heller... Hum vad kan de vara då ? Nej men det har inte med bloggen att göra.


Kommentarer
Postat av: lina

Stakars er :(

2012-05-16 @ 07:42:07
URL: http://linaannikalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0