Helgen har varit grym!! :D

Tänkte berätta om min grymma helg! Har inte uppdaterat någonting för jag Hr inte haft tid och ingen lust, fast i en Lisebergs kö hade jag ju tid till ett inlägg. Iaf så har Nathalie sovit över här hela helgen och vi har haft ett lotter hus för oss själva så vi var uppe länge kolla på film osv. Vi hade det grymt iaf. I går var jag på Liseberg med Nathalie, Sebastian och axel. Vi hade det så himla skoj där, vi åkte en massvis med karosäller det bar typ bara 10 minuter kö på dom sakerna man åker, sedan på kvällen var det ingen kö alls så vi sprang runt och åkte. Sedan sov Nathalie oss mig, och idag så åkte jag och Nathalie till Stenungsund, sen bär hon åkte hem så var jag sär lite med mamma, vistar sen eller i morgon det jag köpte.


Kommentarer
Postat av: Nathalie❤

Det var fett nice!😍😘👍❤❤❤

2012-09-30 @ 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0