Höst shopping!

Hösten börjar närma sig och höst shoppingen är på gång själv så tycker jag att dom snyggaste kläderna finns på hösten!! Har hittat sånna här tröjor där det är inbyggda hörlurar! + så kan man tvätta tröjan i 40 krader så man behöver inte tänka så mycket på hörlurarna! As bra ju, man kan bara ha IPhonen i fickan och så kan man ju lyssna hur bra som hälst! Har även hört att det är väldigt bra ljud i lurana med:) Så jag är faktiskt väldig sugen på att köpa en sån här frågan är bara om jag ska ha en svart eller en blå ni kan väll kommentera :)


Kommentarer
Postat av: sesss, selma

Jag tycker den svarta, det skulle iallafall jag göra:)<3<3<3

2012-08-25 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0