Dagen

Godnatt får man la nästan säga!! ;)

Snart ska jag sova är supper tröt var ju på fotbollen förut som var grymt kul. Måste kanske sluta i den också blää, sportar nämligen
varje dag!! INTE KUL ATT SLUTA!!

Tänkte bäreta lite kort om hur dagen i dag har varit!!

Först ringde mobilen, asså vibrerade för att jag skulle gå upp. Låg kvar i sängen i en halv timme typ orkade inte gå up.. Men till sist
fick jag ju göra det. Jag åt fruckost tog på mig kläder, fiksa i ordning mig osv osv...
Sedan pladask till skolan. En helt vanlig dag!

Sen kom jag hem var med Julia vi hade det skoj och träna lite på matten och no provet som vi har i morgon. Där efter fotboll.

Min dag har sätt ut så.. Men nu ska jag inte blogga mer, väldigt långt inlägg ;)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0