Helgen!!

Nu har ju helgen kommit :) Det kommer bli en skön helg, jag kommer mäst bara ta det lungt och så!!
Ja just det förut var jag och Alexander ute och bygte en snö iglo typ. :)
Det var jätte kul och göra, vi tängte fortsäta med den nu men vi orkade inte så istället så ska vi kolla på TV och mysa med familjen tror jag. ;)
I morgon så ska vi åka skriskor på ett hav typ,  i 3 timmar eller något, men det kommer bli jätte mysigt och kul ;)
Söndag så ska jag vara med mamma och rida, det var typ ett år sedan jag red hehe. ;)
Aja men det kanske tar en timma eller två..
Där efter kanske fotboll, det beror på vad jag orkar. hehe ;)
Saknar mina naglar..:(
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0