Har ni ett stort hjärta?

Har varit ute i typ 5 timmar!! Hemma oss mig är det typ 15-20 cm snö. :) As kul..

Kolla en kommentar jag fick!!

Amanda- Flickan med svakt hjärta

Vilken härlig och superfinurlig blogg du har. :)
Själv så har jag haft lite svårt. Har fått problem med hjärtat och fått en pacemaker inopererat. Låg på sjukhus länge och det blev dyrt.
Så tänkte om du kanske kunde hjälpa mig lite. Om du kikar in på min blogg så finns det en annons som heter Adsettings, gå in där och bli medlem, då får jag 40 kr. Då kanske jag har råd att betala lite av mina räkningar. Självklart så kan du själv tjäna en massa pengar också.
Annars så får du ha det så bra. :)

Kraam.

Jag tycker ni ska hjälpa henne!! Här har ni bloggen!!

Om ni har ett stort hjärta hjälp henne då!!


Kommentarer
Postat av: Amanda - Flickan med svagt hjärta

Åh lilla gumman, du är helt fantastiskt. Tack så hemskt mycket. :)



Du är underbar, ska länka dig jag med, lite senare. Tack igen, det värmer verkligen.



Tack tack tack.



Kraam.

2012-01-21 @ 17:47:11
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0