Saknat er!!

Hello Jag har saknat er sjukt mycket!!! Kan not ha smiliysar!!  Bloggdesign.nu är ju typ borta men som tur är har jag ju en hell sak med smiliys!!  

En hell sak = Typ en rad med lite olika smiliys!!

Aja, Men iaf.. I dag kom jag hem från Farmor då! Jag kom för 15 minuter sedan!

Jag kunnde inte holla mig jag sprang in på mitt rum, sat på datan, Blogga!! 

Asså OMG vad tråkit! I morgon åker jag bort och så är man hemma på Söndag!!

Nej men det kommer inte bara bli tråkit!

Vi ska till ett badplats och träffa några! Som ni kanske vet ! 

Fanny kommer ej med inte Micke häller för att han jobbar!! 

Det som är tråkit är då att vi ska på kalas hos min kusin Wiliam på lördag!! Längtar inte!

Det är nog bara en person i hella värden som kan veta varför jag not gillar det! (Fanny)

Nej men nu ska jag inte prata om det!

Jag har ju varit hos Farmor! Det har varit myss, chill, kul osv!

Jag gjorde en stuts blogg så här såg den ut!



Hehe! 

Men ni får ha det Bäst!! 

/E





Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Har du haft en bra jul och nyår?:)

2012-01-04 @ 20:55:34
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0