The blog is my heart..

Hur kom det sig att du skapade bloggen?

Ja det var ju några andra som hade blogg då så jag kännde väll att jag skulle ha en med.. Men sedan när jag väll hade skaffat den kunnde jag inte ta bort den för man blir nästan beroende till att blogga.. Men jag tycker ju att det är kul. ;)

Det var ju ett tag du kanske skulle ta bort bloggen! Varför skulle du det?

Jo så här var det just då fick jag massa kommentarer med namnet Anonym. Och det var ju massa dumma saker. Så jag jag kännde väll mig lite ledsen för det!! :(

Är det någon ting du inte tycker är så jätte kul med bloggen?

Nej jag tror inte det! Man kan ju bli ledsen om man får taskiga kommentarer och så. Ja så är det ju rätt jobbit om typ 10 kommenterar och skriver hur är det med dig i dag då? Ja då måste man ju gå in på dens blogg och skriva!!
Sv: Jo det är bra ;)

Vad är det roligaste med bloggen?

Jag tycker att det är många saker som är roligt.. T.e.x när man får jätte guliga kommentarer eller när statistiken är över 100.. (Men det är ju inte jätte offta) ;)

Varför bloggar du rätt så offta.. Asså det är ju kul men varför?

Jo jag bloggar ju mer för du vill ju bloggläsare läsa mer eller vad man ska säja.. T.e.x jag läser offta Kissies blogg och Nellie berntsson.. För dom bloggar ju väldigt mycket. Och jag tycker det är kul att läsa bloggar som dom bloggar mycket och då gör jag det själv!!



/E

Kommentarer
Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Hej, är allt bra? :)

Kram♥

2012-01-21 @ 13:14:18
URL: http://solinjamil.blogg.se/
Postat av: sevve-Uppsalas sötase blogg

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

2012-01-21 @ 14:04:09
URL: http://sevve.blogg.se/
Postat av: sevve-Uppsalas sötase blogg

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

2012-01-21 @ 14:04:29
URL: http://sevve.blogg.se/
Postat av: n e j j a - you can try byt never stop me

sv: sådär! :/



Snöar det hos dig också? :)

2012-01-21 @ 15:18:40
URL: http://neaka.blogg.se/
Postat av: Amanda - Flickan med svagt hjärta

Vilken härlig och superfinurlig blogg du har. :)



Själv så har jag haft lite svårt. Har fått problem med hjärtat och fått en pacemaker inopererat. Låg på sjukhus länge och det blev dyrt.



Så tänkte om du kanske kunde hjälpa mig lite. Om du kikar in på min blogg så finns det en annons som heter Adsettings, gå in där och bli medlem, då får jag 40 kr. Då kanske jag har råd att betala lite av mina räkningar. Självklart så kan du själv tjäna en massa pengar också.



Annars så får du ha det så bra. :)



Kraam.

2012-01-21 @ 16:51:51
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0