Dålig uppdrattering

Upprdateringen = sämst. Men det kommer nog vara så här, för innan så bara satt jag mig och blogga rätt ofta för att jag tyckte om det, men nu har jag inte den känslan längre, men jag menar jag bloggade inte ett skvat i går. Men det kommer inlägg lite då och då helt enkelt.

I tisdag så vart det ingen gymnastik eftersom körningen inte gick så jag stannade hemma och körde ett styrke pas. Jag har värdens träningsvärk i magen för det.. Det är bara skönt för då vet man ju att man kommer blir starkare där.

I onsdags vart det bara en helt vaning dag, solade gick ner till havet osv.

I går så gjorde jag inte alls mycket heller var i skolan, och bara chilla hemma typ ;)

Och i dag i skolan så ska vi till en brandstation, och molykyrvärkstan, så det blir ingen vanlig skol dag :)



Kommentarer
Postat av: Jonna ~Modebloggerska~

Fin blogg tjejen! Vilket är ditt favoritdjur?

//Ha det bäst, Jonna! :)

2012-05-26 @ 10:44:44
URL: http://jonnahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0