Måste shoppa ;)

Å vill så gärna till Göteborg nu och shoppa en massa är så sjukt sugen att bara shoppa så mycket saker. Har ingen aning vad fast bara om man hittar något man vill ha och så köper man det ;) det är jag rigtigt sugen på!! Men är ju sjuk så jag får nöja mig att titta på nätet... Hittade iaf lite tröjor jag tyckte var snygga, tänkte köpa mig en massa gosiga snygga tröjor nu till hösten/ vintern, sen vill jag hitta snygga vantar/ mösor osv.. Fanny om du ser det här så vill jag gärna åka in till Göteborg med dig, så smsa ;)

Nu ska jag iaf leta i genom masa affärer och hitta lite saker., hittade dom här tröjorna som jag tyckte var rätt så snygga och dom ser ju rätt gosiga ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0