Hej allihopa !!

Hello nu bloggar jag från mobilen. Min data är oss mamma så jag det blir så här. För en stund sen så hade vi jäster sen åkte dom
hem. Sen pyntade vi julgranen myss. Jag har några bilder som jag kan lägga upp. Tyvär så blir det ej i dag. För jag ska gå och nanna
snart. I morgon blir det liseberg med mamma så mysigt ska det bli. Efter skolan ska jag ta bussen till kungälv. Ja min mamma
jobbar där. Sen blir det fika och lite myss sen stiker vi helt änkelt till liseberg. Jag längtar jul på liseberg är ju riktit mysigt faktist.
Just nu har jag fiksat i ordning mig för att sova. Först ska jag myssa vid TV. Men ni får ha en bra kväll.
Jag älskar er puss Estelle !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0