Hello everybody!!

Hello ledsen att jag inte bloggat mycket denna veckan men jag ska försöka blogga mer. Har värkligen inte hunit.
Nej men nu ska vi inte prata om det. I dag är det ju juldagen.
I dag har det inte varit en slapp dag som jag skulle vilja ha. Man är ju skit tröt från i går. Man var ju uppe rätt länge också.
Men i mon då så ska jag slappa. På Tisdag kommer Mathilda också
Då på Tisdag ska vi nog shoppa i Gbg eller stenungsund. Sen på onsdag blir det bio.
Jag kommer nog lägga utt mycket bilder sen för det blir nog mycket bilder.
Gammal bild på mig och Nathalie 
/E

Kommentarer
Postat av: Fredrica

tack :D

2011-12-25 @ 19:45:02
URL: http://swetiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0