OJJ OJJ!!! :O

Jag kollade på min statistik från i går förut det var typ nästan dubelt så många läsare en som jag brukar ha. I går var det en rätt slapp dag. Jag gjorde inte så mycket. Men jag och Fanny fotade lite men det var kul. Jag kanske lägger upp dom bilderna senare på veckan  Men i dag så ska vi fyra jul med några. Dom kunnde inte i mon så ja. Sen efter det sticker jag till pappa  Men i morgon så ska vi ju fyra jul med  Asså det är en dag kvar det känns ovärkligt till julafton asså. Eller tycker inte ni det? Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Hehe. Man skriver hehe eller haha ganska ofta eller hur!  Undra varför  Vet inte varf jag skrev så där! Vet jag hittade en ass gullig blogg. Det var en tjej och hon hade typ samma inträsen och så som jag. Det var riktit roligt att läsa för jag kännde mig hemma typ. Eller ni fatar. Svar: Nej. Jaja men iaf. Så var det! Nu ska väll jag ficksa i ordning mig.
Ops lite mycket text denna gången kanske. 

/E

Kommentarer
Postat av: Malvina Porsmyr

Sv: Tackar! :)

2011-12-23 @ 11:19:43
URL: http://malvinaporsmyr.webblogg.se/
Postat av: Malvina

Hur många läsare har du varje dag ?

2011-12-23 @ 15:46:20
URL: http://malvinaporsmyr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0