-

En sak jag måste säja (stav) Det är så jobbit när man ska skriva rubrik hella tiden.
Nej men I dag har jag varit med Natha hella dan om ni inte viste det för jag la ju utt ett inläg förut. Men aja!! Först så var vi på adermarks (stav) aa sen var vi hemma oss natha satt lite vid datan. Aa sen sjöng vi singstar det var jätte kul. Och så gjorde vi massa saker hehe.
Vi ska till stan och shoppa lite imon. Asså i göteborg. Haha det kommer någ bli kul ja det kommer bli jätte skojj. Om jag ska vara seriös har jag faktist aldrig varit i gbg  = göteborg med någon kompis själv innan. Men nu är man jui lite störe haha.
Aa där fick ni ju veta en helt ointresant sak.
Jaja jag skriver i bland lite onördiga saker men man vill ju bereta lite  i bland haha.
Aja men jag har inte lakt utt en vidio på länge men det är bara för när man spelar in på vidio fy så blir det alltid så hakit det lagar jätte mycket.
Aa men nu har jag skrivit rätt mycket.
Nu är jag med Nathalie och vi bloggar och sitter vid Facebook Och lite så.
Men jag bloggar någ lite mer sen.
Kram / EM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0