Godmorgon Lovers!

Godmorgon! :)

Å är sjuk :( Har jätte ont i hallsen och är jätte snorig, och har fortfarande lite feber. Aja skolan får vänta ska kanske gå dit efter sjukhuset beroende på hur jag mår... Varför jag ska till sjukhuset angår inte bloggen tyvär, man har ju också ett privat liv om man säger så...
Siter iaf framför datorn och bloggar, och så ser jag på tv som jag inte har gjort på minst ett halv år hehe ;)

Så vad gjorde ni i går kväll, själv så ficksade jag mig själv väldigt mycket.
Shampo, balsam, tvål, skrubb, bayby olja och hårinpakning. Ni kanske undrar varför jag smörjer in mig med bayby olja och det är därför jag inte tål vanlig kräm om man säger så!

Ha det bäst :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag var med en kompis :)

2012-06-08 @ 08:10:41
URL: http://linaannikalouise.blogg.se/
Postat av: Angnes

va på liseberg

2012-06-08 @ 13:08:05
URL: http://agneessandvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0