Dagen har varit bäst ;)

Tjena Gud vad kul jag har haft i dag ;) 😂 skoldagen var bäst Friends=bäst synd bara att inte den bästa vad med i dag, krya på dig :) <3 haha Härre vad glad jag är!! ;) sen efter skolan var det kul med, var med Wilma så precis halv 1 slutade tidigt i dag brb ;), iaf så tog jag bussen till tempo med Wilma, vi är sjukt lata ;) 😂 jag och Wilma gick och pratade och satt oss på kafé te och ting och bara pratade typ. Till slut var det inte kul, så vi drog oss hemot, det är ju så himla kalt nu när snön har kommit så vi frös typ i hjäl ;) så vi gick till en massa på hem vägen och typ värmde oss hos dom ;) 😂😂 när vi äntligen var hemma så Skypa vi lite med olika personer och typ pilla med IPadarna, sen så spelade vi in en skrekfilm, fata hur bra den blev ;) 😂 :D eller? ;) :/ sen när hon gick hem så satt jag och svarade på massa kikmedelanden ;)
Tagga fredag i morgon då brb ;) 👍 skönt + så har vi inga lektioner låter konstigt kanske men vi ska typ på nåt museum ;) ✌

Godnatt sötisar ;) i morgon kommer ni bli förvånade för hur bra uppdatering det kommer bli ;)
PUSS 😘
Fina bilder ju 👇


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0